abla con ella

.

.

.

.

.

.

6 comentarii

    • dacă prezentul e singura dovadă că mi s-a întâmplat trecutul, cred că voi fi achitat din lipsă de probe concludente. memoria nu este acceptată ca martor, fiind minoră

      • nu, prezentul nu e singura dovada ca trecutul ti s-a intimplat si nici memoria, individuala sau colectiva.
        it’s the mind of God, which beholds everything as it (presently) unfolds.

        • vorbeşti despre o chestie despre care nici nu ştim dacă există, chiar dacă pentru unii e o pâine de mâncat

          • O, come on, ma asteptam la mai multa sofisticare de la unul ca tine, domnule Poet. Ce are asta a face cu existenta lui dumnezeu? Am folosit „Mind of God” in cel mai larg si mai de necontestat sens – acela intretinut de intuitia, imaginatia si emotiile (te las pe tine sa explici de ce primele-s la singular si ultima la plural 🙂 ) fiintelor omenesti din toate vremurile, locurile, walks of life, sfinti sau atei.

            daca insisti, si ma intrebi ce e aia, gata, m-ai dezamagit profund 😦

            • numărul celor pe care le-am dezamăgit e mai mare decât numărul celor pe le-am amăgit, deşi toate dezamăgitele au fost mai înainte amăgite. ţi-am spus, cred eu, suficient de sofisticat cât să priceapă numai mintea aia a lui dumnezeu, ce stă, în mod necontestat, precis în capul tău (nu mă lăsa pe mine să explic cum de se face că nu e plural 🙂 )


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu

  • Amintirea_ta_e_o_casa-C1-C4
  • blacksquare5
  • eu nu mă promovez pe mine ci conceptul de eu
  • blacksquare5
  • blacksquare5
  • Alătură-te celorlalți 21 de abonați.