ID

Citind lucruri pe care le-am scris mai demult, mă-ntreb, precum scepticu’ din poveste, de ce-ar fi fost cândva o minte acolo. Poate că nu. Un prieten îmi spunea azi că e important să îţi ştii identitatea. O fi, dacă ai vreuna… Curios, mă gândesc, căci capătă substanţă numai pe măsură ce o cauţi. Identitatea aia.

.

.

.

.

.

.

.

Un comentariu

  1. Chiar ca, de ce si-or dori oamenii cu disperare sa-si cunoasca limitele? Oricum, nu avem nici timp, nici spatiul, care sa ne ofere raspunsuri, iar clipa este dorita si temuta in acelasi timp pentru ca este irepetabila.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un comentariu

  • Amintirea_ta_e_o_casa-C1-C4
  • blacksquare5
  • eu nu mă promovez pe mine ci conceptul de eu
  • blacksquare5
  • blacksquare5
  • Alătură-te celorlalți 21 de abonați.